BAG beheerder

Wij begrijpen als geen ander het belang van een servicegerichte overheid. Ons team van enthousiaste BAG en WOZ specialisten is volop in beweging. Uitdagende opdrachten, werken met gedreven professionals en veel vrijheid in het uitvoeren van jouw functie? Word jij onze nieuwe BAG beheerder

Wat ga je doen?

Als BAG beheerder voer je alle voorkomende uitvoerende werkzaamheden uit op het gebied van de BAG. Daarbij kun je denken aan het verwerken van de BAG gegevens in de gemeentelijke systemen, het opstellen van huisnummerbesluiten en ambtelijke verklaringen, het doorgeven van terugmeldingen en het onderhouden van contacten met beheerders van andere basisregistraties zoals de BRP, BRK en de BGT. Ook het controleren van WOZ taxaties en het oplossen van uitval bij de BAG/WOZ koppeling behoren tot jouw taken. Lekker afwisselend dus! Je werkt veelal in projectteams op locatie bij onze opdrachtgevers. Daarbij wordt er veel samengewerkt met specialisten van Thorbecke, zodat je kunt sparren als het nodig is. 

Wat biedt Thorbecke jou?

  • een mooi salaris tussen €2500,- en €3300,- bruto per maand o.b.v. 40 uur per week, passend bij jouw relevante werkervaring, behaalde diploma’s en breedte van de vakkennis
  • een leaseauto of mobiliteitsvergoeding
  • direct bij indiensttreding een vast dienstverband
  • vakantietoeslag en winstdeling uitkering
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid tot één week vakantiedagen bij- of verkopen per jaar
  • hybride werken is de standaard, uiteraard in overleg met de opdrachtgever
  • laptop en telefoonvergoeding
  • pensioensregeling via ASR
  • mogelijkheid tot collectieve zorgverzekering bij CZ
  • ruimte voor opleiding en cursussen
  • afwisselende baan voor 32-40 uur per week. In een fijne werkomgeving met leuke, professionele collega’s. Een jaarlijks Thorbecke feest, teamuitjes en aandacht voor mijlpalen

Dit neem je mee als toekomstige BAG beheerder:

  • minimaal afgeronde HBO opleiding. Bij voorkeur in de richting van MER, vastgoedbeheer, geo-informatie
  • minimaal 2 jaar ervaring met basisregistraties, Bij voorkeur BAG, binnen een gemeentelijke overheidsorganisatie
  • ervaring met het pakket Key2 en/of Vicrea
  • in het bezit van een rijbewijs B.

Hier herken jij je in:

  • positief ingesteld, leergierig en een echte aanpakker
  • communicatief vaardig, accuraat en punctueel
  • dienstverlenend, klantgericht en proactief

Onze missie? Door daadkracht én in samenwerking publieke organisaties verder brengen.

Thorbecke is een gespecialiseerd adviesbureau voor publieke organisaties met korte lijnen en een informele, professionele werksfeer. We hebben veel verstand van informatiemanagement, gegevensbeheer, vastgoedtaxaties, juridische zaken en applicaties. Wij leveren een veelzijdig pakket aan diensten en specialisten op dit gebied. We werken aan oplossingen, stellen doelen en realiseren deze. Luisteren, samenwerken en open en actief communiceren met onze opdrachtgevers is daarbij de basis.

Enthousiast over de functie BAG beheerder én over Thorbecke? Reageer dan direct! 
Bel of app voor meer inhoudelijke informatie met Riccardo de Boef op 06 50 27 22 93. Solliciteren kan via onderstaande button.

Een referentie inwinnen kan onderdeel zijn van de procedure. Bij indiensttreding vragen wij om een VOG.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.

Missie van Thorbecke

Door daadkracht én in samenwerking

publieke organisaties verder brengen

 

 

Thorbecke Nieuwsbrief

 

Contact

088-8883000

info@thorbecke.nl